Strony

piątek, 5 października 2012

Jak sie zaczęło?

Odpowiedź jest krótka - graficznie :)

moje ukochane zdjęcie z początków zainteresowania makijażem to promo pic kolekcji jesiennej z roku 2007 firmy Shiseido. Trochę już z niego wyrosłam, jakoś mi się opatrzyło, ale nigdy nie zapomnę, jakie wrażenie na mnie wtedy zrobiło (chodzi o zdjęcie po lewej, teraz jednak bardziej przemawia do mnie to po prawej - kolory bardziej "moje"). Makijaż trochę inspirowany gejszą, róż wysoko na kościach policzkowych i kreska jak cięta kataną ;) Pierwszy raz wtedy zainteresowałam się marką, mój ukochany produkt  tamtego okresu to róż w sztyfcie, o pięknych kolorach i bardzo eleganckim opakowaniu... Autorem makijażu jest najprawdopodobniej Dick Page (dyrektor artystyczny firmy od marca 2007), modelka to Patricia Schmid.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz