Strony

sobota, 27 października 2012

Skyfall

Byłam, widziałam. Tym razem są tam oprócz M (Judi Dench) dwie "dziewczyny Bonda": Eve i Severine. Ta druga, Bérénice Marloh, ma piękną jagodową szminkę i smoky eye...
http://www.aceshowbiz.com/still/00005693/skyfall-still04.html
A Eve (Naomie Harris)- włosy, o których zawsze marzyłam...i bardzo naturalny makijaż.
 
Za sekcję beauty jest odpowiedzialnych mnóstwo osób, m.in.: Lucy Friend, Naomi Donne i Sylvia Atkins. 

Sam film oceniłam na takie 3+, nudzić się w kinie nie sposób, ale też ilość filmów, z których były "ściągnięte" niektóre akcje - niezliczona. Najlepiej przekonać się samodzielnie ;)
Aha... i piosenka Adele słyszana razem z bondową czołówką brzmi lepiej niż solo. Ale mnie nie przekonuje, jest "płaska", nie ma punktu kulminacyjnego... Moja ukochana piosenka z Bonda poniżej, cofamy się o dwa filmy :)

Chris Cornell - 'You know my name'

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Nawet nie mów, byłam w kinie z takiej samej serii, ale jakby nam się coś takiego przydarzyło, to bym chyba... hamowałam się, żeby nie uprzedzać faktów. Ściskam Cię!! :*

      Usuń
  2. Też byłam w piątek i film bardzo mi się podobał. Uważam, że Craig to najlepszy Bond <3. Odkąd Craig gra Bonda, jest on bardziej uczłowieczony, co mi się podoba. Nie było może jakiś efekciarskich scen, ale i tak film jest dobry.
    Co do make upów to Severin bardziej mi się podobała w wersji bardziej naturalnej. No ale ja wole klasyczną naturalność bardziej, niż udziwnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się co do Craiga. Jak okrwawi mu się koszula, to już taka zostaje, a nie wybiela się w dziwnych okolicznościach... :)

      Usuń