Strony

czwartek, 6 czerwca 2013

Piasek Golden Rose

Kupiłam mój pierwszy piasek :) Oczywiście już zdążyłam go zmywać w międzyczasie i powiem, że nie znam lakieru, który zmywa się gorzej...





Lakier jest grafitowo-metaliczny, jednak wysycha na mat. Bardzo ładnie na takim tle wyglądają małe kropeczki srebrnego brokatu. Co do trwałości - miałam go 3 dni na paznokciach i trzymał się świetnie, jednak po nałożeniu zasugerowałam się matowością - myślałam, że lakier wysechł całkowicie i zdążyłam zrobić sobie drobne katastrofy na kilku palcach ;) także czas wysychania nie jest wybitny.  Lubię tą fakturę na paznokciach!
Przy okazji rozmawiałam z Paniami we Flormarze, gdzie przypadkowo zabłądziłam, a które stwierdziły, że lakiery piaskowe mają jakieś szkodliwe substancje i Flormar na pewno nie będzie ich miał. Ktoś coś słyszał? :)

Wracając do lakieru - bardzo mi się podoba. Jedyne, czego żałuję to to, że kolory są trochę nie moje. Zobaczymy, kto takie wprowadzi :)


PS. Lakiery piórkowe też są już w sprzedaży.

2 komentarze:

  1. ej super wygląda! kolor + faktura!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się zdziwiłam, zazwyczaj nie lubię takich ciemnych szarosrebrnych odcieni... :)

      Usuń