Strony

środa, 19 czerwca 2013

uciekam :)

Chciałam dać znać, ze wybywam do wtorku na wschodnie rubieże (piękne słowo <3) Polski. Będę przygotowywać koleżankę na jej własny ślub, jak się zgodzi, to będzie relacja :) póki co cieszcie się słońcem :)


PS. Nie polecam Garnierowej farby Olia w odcieniu Mrożona czekolada... zepsuła mi włosy... wiedziałam to już jak zmywałam farbę - nałożyłam pół opakowania załączonej odżywki i mimo to włosy mam strasznie suche... Nie mówiąc już o tym, że mam je czarne... smutek. Chyba poszukam po sklepach oleju kokosowego...


2 komentarze:

  1. ojej, oby włosy doszły do siebie :*
    miłej zabawy!
    zazdroszczę koleżance... żebys Ty mnie umalowała byłabym się gotowa rozwieść i ponownie wyjść za mąż (za tego samego ofc).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!! :) No of kors że za tego samego, kto Cię tak dobrze zrozumie jak on? :D Kochana jesteś :* :)

      Usuń