Strony

poniedziałek, 4 marca 2013

Zużycia vs. "nabycia", czyli projekt denko plus

Zużycia


Micel Bourois (o nim już było), kompakt Dior Forever 020 (tester), Clinique Moisture Surge Tinted Moisturizer 02, Max Factor 2000 Calorie, Flos Lek żel pod oczy ze świetlikiem (taki sobie, trochę chłodzi, lekko łagodzi w przypadku podrażnionych oczu - może to placebo :)), La Roche Posay Effaklar Duo (opisywałam go troszkę tu). 

Kompakt Dior Forever 020 to podkład o kryciu średnim do mocnego, wykończeniu satynowo-matowym i cudnym, drobniutkim zmieleniu. Używałam go jako wykończenie makijażu twarzy po nałożeniu lekko kryjącego podkładu/kremu tonującego, nakładałam pędzlem. Wzmacniał krycie, optycznie wygładzał skórę, nie powodował żadnych problemów. Nie był widoczny na skórze - co jest jego wielką zaletą. 
Clinique Moisture Surge Tinted Moisturizer 02 - kolor niestety nie był dla mnie idealny (02 jest różowy, ja gustuję w tonacjach żółtych), ale sam produkt - genialny! Jest kremem tonującym, ale można go porównać do średnio kryjącego podkładu, nieobciążającego skóry. Na twarzy trzyma się rewelacyjnie. Upraszczając - pigmenty odpowiedzialne za krycie nie wysuszają skóry, nie powodują również wzmocnienia produkcji sebum. Efekt: po nałożeniu produkt nie jest matowy - przy skórach mieszanych lepiej go trochę przypudrować, przy tłustszych - mocno przypudrować ;)


"Nabycia"



Zestaw z Tk Maxxa podzielony na pół, dla mnie był balsam do ciała Grace Cole England, zapach White Nectarine & Pear (z ekstraktami liczi, miodu i białej wierzby).

China Glaze Ride the Wave, Cha Cha Cha, Trendsetter i odżywka diamentowa Eveline.

MAC cień Outre (musztardka) i MAC Shadestick Shimmersand, Avon Super Shock liner w nowych kolorach Aqua Pop (szmaragdowy turkus) i Flash (bladobeżowy róż).

Nie ma to jak przygarnąć woreczek, którego nikt nie chce ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz